Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tanne | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina adresWadowice | Kraków zarejestrowany17.11.2006 @08:55:14 ostatnio na stronie10.09.2011 @01:27:47

------------------------------------------------------------------------------
Wielu ludzi pyta mnie, dlaczego wciąż noszę ze sobą aparat i dlaczego robię zdjęcia. Wówczas odpowiadam " a dlaczego Ty jesz"?
------------------------------------------------------------------------------

Można mnie znaleźć :
tutaj --> http://www.karolinaklink.pl
lub na FB --> http://www.facebook.com/karolina.klink.portfolio

Pozdrowienia

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty93 komentarze4404 posty na forum4

komputer / sprzęt
Nikon D90 + obiektyw 50mm 1.8 + tokina 11-16 2.8| Nikon N55 + 28-80mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ViolaG    09.08.2008 @07:42:05
Pięknie dziękujęMiłego sobotniego dzionka...
~pawel102    08.08.2008 @22:45:44
ok
~pawel102    08.08.2008 @22:42:22
dziękuje za komentarz
~cruiser21    07.08.2008 @13:24:33
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~Jarts    06.08.2008 @09:03:39
Ja chyba za bardzo lubię ciemność..
~Nephilim1977    04.08.2008 @23:15:11
Ech i ja też nie zacząłem od d300. Wcześniej używałem i zresztą dalej używam tak jak ty Nikona D40 a przed 10 letnią przerwą Zenita.
~cruiser21    04.08.2008 @09:31:58
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~Nephilim1977    04.08.2008 @08:37:54
"d300 i takie zdjęcie..." No cóż nawet najlepsze garnki nie sprawią że będziesz świetnym kucharzem. d300 to taki śmieszny aparacik który nic za ciebie nie zrobi, on po prostu świetnie robi co mu każesz, ale musisz dokładne mu powiedzieć czego chcesz. Więc stwierdzenie "d300 i takie zdjęcie..." to jak powiedzenie czegoś w tym stylu: garnki zelmera a obiad nie smaczny.

ps.
Fajna galeria.
Pozdrawiam.
~cruiser21    04.08.2008 @07:09:50
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~Enti    03.08.2008 @08:12:09
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~Jarts    01.08.2008 @21:26:19
jak mijają wakacje ?
~agatheee    18.07.2008 @09:36:26
coś ostatnio dawno Cię nie widziałam :>
~Enti    13.07.2008 @00:15:37
hehe...strupek :P
tak mi sie zdaje przynajmniej
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~Jarts    10.07.2008 @09:53:36
bardzo ciekawe.. hm.. zgadniesz ?
~Enti    10.07.2008 @08:41:29
:P
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~agatheee    07.07.2008 @22:44:22
~agatheee    05.07.2008 @09:47:53
właśnie wymyśliłam, że dziś również pójdę na basen/
to może później zatrzymam sie na chwilę na kawie u Ciebie
~agatheee    04.07.2008 @22:32:44
takowe to znaki na niebie/ żółte/


Ty zapewne po pracy/
ja zmykam do spania
~nekosandman    03.07.2008 @21:36:36
dziękuju za życzenia
~Enti    03.07.2008 @08:33:21
dzieki...
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~Enti    01.07.2008 @09:51:42
opętał mnie sobą.... :D
widze ze Ciebie tez zaczyna
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~agatheee    29.06.2008 @21:47:35
~Enti    27.06.2008 @22:36:46
coz...czlowiek eksperymentuje i zmienia style
* dobrej nocy Caroline
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~Karoolu    24.06.2008 @08:23:58
dziękuje*;
~Jarts    17.06.2008 @22:27:12
nom widać racja.. Ale foto samo w sobie mi się podoba Pozdro
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt